UVIÉU, 20 Ene. (EUROPA PRESS) -
El Comité d'Empresa de CEASA Celuloses d'Asturies denunció esti martes la decisión de la dirección de la fábrica de Navia d'activar un Espediente de Regulación d'Emplegu (ERE) que supondría la eliminación de 96 puestos de trabayu y afectaría a un total de 184 persones.
Nun comunicáu, el comité califica l'entamu del periodu de consultes como inxustificáu, oportunista y socialmente irresponsable y sostién que la empresa quier aprovechar una coxuntura temporal de precios baxos de la celulosa, magar qu'estos fueron remontando dende setiembre y les previsiones apunten a nueves xubíes.
"L'ERE nun respuende a una crisis real nin a perdes de la fábrica, sinón que constitúi una estratexa calculada pa destruyir emplegu", defende nel comunicáu, nel que se califica esta midida d'ataque directu a los trabayadores, a les sos families y al futuru industrial de la contorna.
El comité tamién critica que la empresa recibió más de 53 millones d'euros en subvenciones públiques dende 2021, munches d'elles condicionaes al caltenimientu del emplegu, dineru que, según afirma, "traduzse agora en despidos".
Los representantes sindicales alvierten de que nun van permanecer impasibles y que van responder con toles ferramientes llegales y sindicales disponibles, incluyendo un calendariu de movilizaciones y l'esposición pública de la situación. Porque l'emplegu nun s'axusta en despachos, y porque nun vamos dexar que se xuegue col nuestru futuru, conclúi'l testu.