UVIÉU, 16 Jul. (EUROPA PRESS) -
El voceru de Convocatoria por Asturies, Xabel Vegas, calificó esti miércoles la recuperación de la feria taurina de Begoña en Xixón como "una bien mala noticia pa los asturianos y les asturianes" y anunció que la so formación va tar presente na movilización convocada per Asturies Antitaurina el próximu 15 d'agostu a les 16.30 na Plazuela de San Miguel.
Según detalló Vegues, el 77% de los españoles "tán en contra d'esti espectáculu de maltratu animal", datos que llogró d'un estudiu publicáu por BBVA Research. Na so opinión, esi porcentaxe sería cimeru n'Asturies, "una comunidá que nunca tuvo tradición taurina".
"Creemos que ye importante amosar el refugu a espectáculos que nada tienen que ver cola cultura", manifestó'l voceru, aportunando en que "la tortura nun ye arte" y que los espectáculos taurinos "afrellen a los animales".
Vegues recordó que fai más d'un añu la so formación presentó una proposición de llei pa reformar la Llei d'Espectáculos Públicos y torgar la entrada de menores a eventos taurinos. "Ta en fase de ponencia, pero desgraciadamente la presidencia, ostentada pol Partíu Popular, paralizó la convocatoria", esplicó.
Xabel Vegas calificó la feria de Begoña como un espectáculu denigrante". "Creemos que ye una batalla cultural que tenemos ganada", afirmó, antemanando que "más pronto que tarde miraranse estos eventos "con vergüenza", similar a como güei vense otres práctiques del pasáu.
El voceru sorrayó qu'estos espectáculos representen "a una minoría" frente al sentir mayoritariu de la ciudá de Xixón, que considera "tradicionalmente progresista y abierta".