UVIÉU, 9 Sep. (EUROPA RPESS) -
El Ministeriu de Cultura, al traviés de la Dirección Xeneral del Llibru, del Cómic y de la Llectura, y en collaboración col Institutu de Derechu Humanos de la Universitat de Valencia y el Conceyu de Llanes (Asturies) celebra la tercer edición de les Xornaes ¡Lleer ye un derechu!, que tienen llugar esti martes y miércoles na Casa Municipal de la Cultura de Llanes.
Tres de les dos ediciones anteriores, estes xornaes ponen el focu nel accesu a la llectura, un aspectu fundamental pa garantizar la igualdá d'oportunidaes culturales y educatives.
Estos dos díes destacaos escritores, xuristes, editores, bibliotecarios y profesionales del sector del llibru van encetar en conferencies, meses redondes y entrevistes cuestiones esenciales pa facer efectivu esti derechu: dende l'atención a los colectivos más vulnerables hasta la función de biblioteques y escueles, pasando pela disponibilidá de llibros, la bibliodiversidad y el papel de los distintos mediadores de la llectura.
Les xornaes inaugurense esti martes a les 18.30 hores pola directora xeneral del Llibru, del Cómic y de la Llectura, María José Gálvez, xuntu al director xeneral de Cultura y Patrimoniu del Principáu d'Asturies, Pablo León Gasalla y al alcalde de Llanes, Enrique Riestra.