Espertu apunta a una reducción d'esperanza de vida en vieyos pol confinamientu

Un anciano contempla en una residencia la actuación del personal sanitario.
MEDICOS SIN FRONTERAS
Publicado: viernes, 21 agosto 2020 16:43

MADRID, 21 Ago. (EUROPA PRESS) -

El doctor Fermín García-Gollarte, geriatra y director mélicu de Ballesol, apuntó que les persones de más de 85 años perdieron "trés vegaes más masa muscular y na tercer parte de tiempu que los mozos" mientres el confinamientu pol COVID-19, polo que considera que se va a amenorgar la esperanza de vida con resultaos catastróficos midíos n'aumentu de cayíes, deterioru y mortalidá".

El síndrome de la fraxilidá, qu'afecta a un 25 per cientu de les persones mayores de 85 años, fai a esti grupu de población especialmente vulnerable a sufrir reacciones adverses y mayor dependencia si nun s'actúa de forma activa y precoz pa revertiles.

Al igual que güei se sabe que la perda de masa muscular empieza a partir de los 40 años y que a los 80 perdióse más de la metá del músculu corporal total, el síndrome xeriátricu llamáu sarcopenia, afecta a ente un 6 y 22 per cientu de les persones mayores y defínese como una desproporcionada perda de masa muscular y fuerza, acompañada d'un declive na actividá física, funcionalidá y autonomía. Esti síndrome agravóse tres el COVID-19.

Coles mires de compensar los efectos negativos por un posible segundu confinamientu que traería una mayor disminucción de la resistencia, capacidá aeróbica, fuerza y equilibriu, qu'afecten a l'autonomía y la calidá de vida nel vieyu, l'espertu propón un abordaxe global y siguío d'exerciciu físicu como intervención eficaz nel vieyu fráxil.

Con estes previsiones, insiste na importancia de la rehabilitación asociada a la correcta nutrición pa prevenir consecuencies adverses y recientes al asegurar que "la sobremortalidá motivada pola COVID-19, amenorgó la nuesa esperanza y calidá de vida".

Asturianu ofrecido por