Actualizado 15/04/2009 19:42 CET

Ganaderos urrien a los miembros del Gobiernu asturianu nel Ayuntamientu de Salas

SALAS, 15 d'Abril (EUROPA PRESS)

Ganaderos urriaron güei a los miembros del Conseyu de Gobiernu d'Asturies, cuando éstos salíen del so conceyu, celebráu nel Ayuntamientu de Salas. Integraos na asociación de Ganaderos Uníos, fueron dándose cita nel esterior de la Casa Conceyu mientres se desarrollaba la xunta, y entamaron a xiblar en cuantes los conseyeros fueron saliendo.

Enseñaron tamién dos pancartes. Núna d'elles podía lleese 'Millones para los banqueros, sudor, impuestos y miseria para los ganaderos', y n'otra trayía 'Consumo carne y leche de fuera sin ningún control". En vista de la situación, el conseyeru de Mediu Rura y Pesca del Principáu, Aurelio martín, decidió averase a los manifestantes, y caltuvo una conversación colos mesmos de más de media hora. El dirixente rexonal recoyó asina de primer mano les quexes de los ganaderos.

CAMPAÑA DE SANIAMIENTU

Na xunta'l Conseyu de Gobiernu aprobóse una partida de 4.074.987 euros pa la execución de la Campaña de Saniamientu Ganaderu del añu 2009. Según informó en rueda prensa la conseyera d'Alministraciones Públiques y Vocera del Gobiernu, Ana Rosa Migoya, la execución de la campaña de saniamientu va correr a cargu de la empresa Tragsega, filial de Tragsa.