MADRID, 21 Jul. (EUROPA PRESS) -
El ministru d'Agricultura, Pesca y Alimentación, Luis Planas, reafitó esti llunes el compromisu del Gobiernu col fomentu del consumu de pescáu, mariscu y conserves, qu'encadena años de cayíes, cola firma de siete convenios de collaboración con organizaciones representatives del sector.
En concretu, trátase d'una novedosa acción coordinada pa desenvolver distintes acciones promocionales que súmense a les campañes yá puestes en marcha pol departamentu como 'Enllena la to mesa de mar', la más recién.
Planas clausuró l'actu de presentación d'estos convenios, nos qu'el so Departamentu apurre un total de 410.386,1 euros nel que sorrayó la importancia del trabayu en collaboración col sector.
D'esta forma, les organizaciones coles que se roblaron estos convenios son la Federación Nacional d'Asociaciones Provinciales d'Empresarios Detallista de Pexes (Fedepesca); Federación Española de Confreríes de Pescadores; Asociación Nacional de Fabricantes de Conserva de pescáu y Mariscos-Centru Técnicu Nacional de Caltenimientu de Productos de la Pesca (Anfaco-Cecopesca); Asociación Nacional de Fabricantes de Bacaláu y Salazones (Anfabasa); Organización Interprofesional Pesquera Interfish-España; Asociación Española de Mayoristas Importadores, Esportadores y Tresformadores de Productos de la Pesca (Conxemar) y l'Asociación d'Organizaciones de Productores Pesca España.
El titular destacó que recuperar el consumu de pescáu, que cayó casi un 30% na última década, ye una "xera colectiva" que tien d'implicar a l'alministración y al conxuntu'l sector.