El líder y dos miembros de los 'casuals' de Boixos Nois, en llibertá tres la orde del TS de refacer la sentencia

Xuiciu al líder de los 'Casuals', Ricardo Mateo
Europa Press
Europa Press Asturias
Actualizado: lunes, 12 mayo 2014 18:44


BARCELONA, 12 de Mayu (EUROPA PRESS)

El líder de los 'Casuals', Ricardo M., y los tamién miembros Enrique P. y David R. quedaron en llibertá dempués de que'l Tribunal Supremu (TS) anulara la sentencia de l'Audiencia de Barcelona que condenó a dellos miembros de la banda y ordenára-y redactar una nueva, esplicaron a Europa Press fontes xudiciales.

L'Audiencia de Barcelona decretó la llibertá de los trés componentes d'esta estaya radical de los 'Boixos Nois' porque yá cumplieron el máximu de cuatro años de prisión preventiva que contempla la llei, a la espera de que se reellabore la sentencia, teniendo en cuenta les declaraciones de testigos mientres la fase d'instrucción que dempués se retrataron nel xuiciu.

El Supremu aceptara un recursu de la Fiscalía contra la decisión de l'Audiencia de nun tener en cuenta estes declaraciones d'instrucción, que nun cuntó cola presencia de los abogaos de los acusaos --por tar baxo secretu de sumariu--, condenaos por asociación ilícita, lesiones, contra la salú pública, robu, tenencia ilícita d'armes y contra l'Alministración de Xusticia.

El Supremu encamentó a l'Audiencia dictar una nueva resolución onde se vuelvan a pronunciar con "llibertá de criteriu" pero, en tou casu, incluyendo la valoración d'estes testificales que nun se contemplaron y de los fechos a los que podríen afectar estes declaraciones.

L'Audiencia de Barcelona condenara a 12 años y nueve meses de cárcel a Ricardo M., por lesiones, asociación ilícita, lesiones y tenencia ilícita d'armes, ente otros delitos, xunto con una ventena miembros de la banda.

Contenido patrocinado