La Llaboral acueye teatru n'asturianu con 'Al rodiu l'horru'

Archivo - Antigua Universidad de la Laboral, en Gijón.
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Asturias
Publicado: martes, 20 enero 2026 20:34

   XIXÓN, 20 Ene. (EUROPA PRESS) -

   La Llaboral Ciudá de la Cultura va acoyer el próximu 1 de febreru l'espectáculu infantil 'Al rodiu l'horru', una propuesta d'É Vero Teatru en llingua asturiana que forma parte de la programación escénica d'esti mesmu espaciu, nel que tamién s'inclúin 'Julieta en verano' y 'El Fantasma de Canterville'.

   Proyectu Julieta, frutu de la fusión de Lluz de Gas y El Caleyón del Gatu, pón n'escena 'Julieta en verano' el próximu domingu, a les 19.00 hores, na Llaboral Ciudá de la Cultura.

   Según una nota de prensa del Principáu, nesta versión actual de Romeo y Julieta, l'amor naz ente mozos marcaos por un presente con desahucios, desigualdá y falta d'oportunidaes.

   El conflictu yá nun ye solo entre families, sinón entre xeneraciones y realidaes compartíes, con una mirada contemporanea onde l'amor, la perda y l'esperanza traviesen a toos, ensin importar la edá.

TEATRU INFANTIL

   Per otru llau, pal públicu familiar, É Vero Teatru va representar el próximu 1 de febreru, a les 17.30 hores, 'Al rodiu l'horru'.

   Nesti espectáculu en Llingua asturiana, Nora vuelve al llugar máxicu onde xugaba cuando yera pequeña, l'horru de la so güela, decidida a salvalo del fueu y de lo que sía.

   Al llegar, les histories escondíes nos rellabicos d'estes construcciones empiecen a cobrar vida y ritmu cola so propia banda sonora en vivu y directu.

   Amás, El Jaleo Producciones Artísticas va llevar a la Llaboral 'El Fantasma de Canterville', el 7 de febreru, a les 20.00 hores.

   Esti clásicu adaptáu a l'actualidá va ufiertar una bona dosis d'humor y diversión nesta comedia protagonizada por una familia americana, amiga del consumismu y con una visión práctica y tecnolóxica de la vida que topeta coles tradiciones y l'encantu conservador de la vieya aristocracia inglesa.

   Dase la circunstancia de que les trés obres cuntaron con una Residencia del Centru de Recursos Escénicos del Principáu d'Asturies n'el mesmu espaciu.

Contador

Contenido patrocinado