UVIÉU, 22 Ene. (EUROPA PRESS) -
La Conseyería de Movilidá, Mediu Ambiente y Xestión d'Emerxencies del Gobiernu asturianu concedió 1,5 millones n'ayudes a 31 entidaes locales pa la compra d'equipamientos destinaos a la recoyida selectiva de residuos municipales.
Esi sofitu económicu va beneficiar a los conceyos con menos de 20.000 habitantes y va dar prioridá a aquellos con menor densidá de población y recursos económicos más baxos, según informó'l Gobiernu asturianu.
L'oxetivu ye financiar la compra y instalación de contenedores, tanto de superficie como soterraos o semisoterrados, de los diferentes tipos de residuos col fin de reforzar la capacidá de los conceyos pa encarar la retirada selectiva de basura y el so reciclaxe. Tamién se van subvencionar los cubrecontenedores, les marquesines y los puntos llimpios móviles.
Estes ayudes, incluyíes nel Plan Estratéxicu de Subvenciones 2025- 2026, concédense a xeitu perdíu y de forma directa, con un importe máximu de 75.000 euros per entidá local. La cuantía de l'ayuda varia en función de la población y les solicitúes atendiéronse por orde de llegada hasta escosar el creitu disponible. El Boletín Oficial del Principáu d'Asturies (BOPA) publica esti xueves la resolución d'estes subvenciones.