UVIÉU, 19 Feb. (EUROPA PRESS) -
Esti xueves aprobóse por unanimidá na Mesa Xeneral, la reconocencia del complementu de peligrosidá pa tolos puestos de los centros del ERA, tanto pal personal llaboral como personal funcionariu, según informó'l sindicatu CSIF.
Esti alcuerdu, algamáu'l pasáu mes de xunu col comité d'empresa del ERA, queda agora reflexáu nel preséu d'ordenación de puestos, tres d'identificase riesgos inherentes a l'actividá desenvuelta nos centros del organismu.
Destaca la organización sindical que la reconocencia del complementu de peligrosidá constitúi una reivindicación histórica de la plantiya del ERA. Mientres los últimos años, la plantiya protagonizó diversos encierres, manifestaciones, fuelgues, y demás midíes de presión énte l'aumentu esponencial d'agresiones nos centros, una situación que quedó reflexada y detallada nes memories del serviciu de prevención del Principáu.
Dende CSIF valórase positivamente esta meyora, que supón un actu de xusticia y la reconocencia efectiva de la realidá llaboral qu'encara diariamente la plantiya. Esta reconocencia, retribuye unos riesgos que, a día de güei, nun puen evitase por completu nel desempeñu del nuestru trabayu, inciden.
CSIF destaca que na mesma Mesa Xeneral aprobóse la creación de cuatro animadores socioculturales, un Terapeuta Ocupacional y una Enfermera, y aprobóse la tresformación de xornaes parciales precaries en xornaes completes. En concreto, conviértense en places a tiempu completu 75 puestos de TCAE Fixes discontinues (hasta agora solo trabayaben 180 díes al añu),3 d'animadores socioculturales (hasta agora a media xornada) y 1 de terapeuta ocupacional (hasta hora a media xornada).
El sindicatu destaca que queda pendiente la eliminación del restu de xornaes parciales d'animadores socioculturales y la conversión de más de 150 places de TCAE fixes discontinues en xornaes completes.