UVIÉU, 7 Oct. (EUROPA PRESS) -
El Gobiernu d'Asturies llegó a un principiu acordies con la empresa Indra pal usu del taller de Barros, en Llangréu, mientres 25 años, en réxime d'arriendu, y qu'implica una inversión mínima estimada de siete millones el primer añu.
La propuesta, que tienen de formalizar los órganos de gobiernu tanto de la compañía como de la Sociedá Rexonal de Promoción (SRP), va dexar enllantar una nueva fábrica de componentes y productos pa la industria de defensa na comunidá.
El conseyeru de Ciencia, Industria y Emplegu, Borja Sánchez, y el presidente de la SRP y director executivu de l'Axencia Sekuens, David González, comparecieron na Xunta Xeneral pa informar de les últimes meyores pa la puesta en marcha de la planta d'Indra nes instalaciones que'l Principáu va adquirir a Duro Felguera por 10,7 millones.
Sánchez avanzó los puntos clave del principiu acordies con Indra, que va ocupar les instalaciones de Barros per aciu un contratu d'arrendamientu con una duración de 25 años.
L'arriendu va afitase con criterios puramente oxetivos y de mercáu. Pa eso, una empresa tasadora independiente, acreditada pol Bancu d'España, va determinar el preciu.
El preacuerdo inclúi'l compromisu d'Indra de destinar la inversión necesaria p'adaptar les instalaciones y poner en marcha la segunda fábrica de la compañía n'Asturies. Teniendo en cuenta el tipu d'actividá y el sector, envalórase un mínimu de siete millones nel primer añu. Va esistir una opción de compra, tanto per parte d'Indra como per parte d'un terceru.
Tanto'l conseyeru como'l presidente de la SRP refiriéronse'l principiu d'alcuerdu como una meyora decisiva pa rematar un proyectu que l'Executivu considera prioritariu p'Asturies. Cumplimos el compromisu qu'adquerimos cuando decidimos intervenir pa facilitar la llegada d'esti proyectu industrial a la comunidá y damos un pasu más pa consolidar una actividá d'altu valor añedíu, xeneradora d'emplegu cualificáu y con capacidá pa reforzar el nuestru texíu granible, destacó Sánchez.
L'oxetivu ye cerrar nes próximes selmanes tanto la compra del taller a Duro Felguera, por un importe de 10,7 millones, como la cesión en réxime d'arriendu a Indra de les instalaciones de Barros. Nun adquirimos Barros pa resolver los problemes de naide, sinón porque esistía un proyectu industrial, señaló'l Conseyeru.
El complexu de Barros cunta con cerca de 80.000 metros cuadraos distribuyíos ente diverses edificaciones y árees productives. Indra va asumir les inversiones necesaries pa rehabilitar, acondicionar y fornir los espacios, col fin de tresformalos nuna planta destinada a la fabricación de componentes pa la industria de defensa.
La propuesta impulsada pol Gobiernu d'Asturies al traviés de la SRP escuerre trés oxetivos: reforzar l'actividá industrial nun sector estratéxicu, favorecer la creación d'emplegu de calidá y garantizar l'aprovechamientu granible al llargu plazu d'unes instalaciones con amplia tradición industrial.
El conseyeru recordó que, según les estimaciones actuales, el proyectu industrial va xenerar un impactu económicu directu, midíu en términos de valor añedíu brutu (VAB), d'ente 500 y 600 millones y va crear ente 400 y 450 puestos de trabayu, directos y inducíos