XIXÓN, 18 Dic. (EUROPA PRESS) -
El presidente de Divertia Xixón, Óliver Suárez, presentó esti xueves, al pie de José Armas 'L'Ilusionista', la 11 edición de la Selmana Máxica, que va axuntar na ciudá a los cinco meyores magos del mundu.
El festival, so la dirección artística de José Armas, cunta con actuaciones nel teatru Xovellanos los próximos 26, 27 y 28, onde se van presentar los meyores trucos, pero tamién con espectáculos de cai gratuitos, nel paséu de Begoña, dende esti sábadu 20 al 4 de xineru.
Les entraes van tar disponibles nes taquilles del Teatru Xovellanos y na web del Festival www.semanamagica.com, dende los 14 euros a los 21.
Suárez, xuníu a ello, destacó que Xixón va convertise nel epicentru del ilusionismu, con casi 30 espectáculos de cai, colos que'l paséu de Begoña va ser un gran escenariu al campu onde la maxa va facer la ilusión de pequeños y grandes.
Armes, pel so llau, incidió en que nel paséu de Begoña van podese ver hasta cuatro espectáculos de magos a cuerpu de cai gratuitos nun mesmu día.
Coles mesmes, van llevar la maxa a la Cocina Económica con una actuación solidaria, previsiblemente, anque pendiente de confirmar, el próximu 1 de xineru. L'oxetivu, según Armas, ye llevar la maxa a persones que nun puen dir, por diferentes motivos, a los espectáculos.
Tocantes a la programación del teatru Xovellanos, la Gala va cuntar con dalgunos de los meyores magos del mundu llegaos de países como Francia (Gérald Le Guilloux y Florian Sainvet), Uruguai (Daniel K) y España (Mag Edgard).
Nella, van participar cinco magos, ente ellos trés Campeones del Mundu, el ganador del Mandrake d'Or, conocíu como 'Óscar de la Maxa' (Gérald Le Guilloux). A ellos súmase la maga Léa Kyle (Francia), la única muyer Campeona del Mundu de Maxa Xeneral.
Como colofón, ta l'espectáculu del hipnotista del Circu del Sol, Aryel Altamar. En collechando ésitos en diferentes en diferentes países como EEXX, Italia, Brasil, Chile, Colombia, Uruguai, Perú o Arxentina. Aryel Altamar llega per primer vegada a Asturies, dende Les Vegues.
Preguntáu por si la Intelixencia Artificial pue ser una competencia de la maxa, Armas consideró que cada vez más la xente quier ver espectáculos en directu. Inclusive animó al públicu que lu deseye a participar nel espectáculu d'hipnotismu de Aryel Altamar.