Actualizado 01/07/2008 13:05 CET

Los sindicatos de la enseñanza concertada muestren la so satisfaición pola proposición non de llei aprobada na Xunta

UVIÉU, 01 de Xunu (EUROPA PRESS)

Los Sindicatos Otecas, USO, FSIE, CC.OO y FETE-UXT, representativos de los trabayadores de los centros concertados d'Asturies, mostraron güei al traviés d'un comunicáu la so satisfaición pola aprobación, el pasáu 26 de xunu, de la proposición non de Llei referente a les reivindicaciones de los trabayadores de centros concertados d'Asturies.

Dicha proposición foi presentada pol Grupu Parlamentariu d'Izquierda Xunida, Bloque por Asturies, los Verdes y encamienta al Gobiernu a "puxar pola negociación inmediata" de temes como plantiyes, y reducción de carga llectiva, la xubilación parcial incentivada pol profesoráu, el complementu de maestros de la ESO y el complementu autonómicu pal Personal d'Alministración y Servicios.

Les organizaciones sindicales recordaron que dicha parte de la proposición foi apoyada por tolos Grupos Parlamentarios y consideren qu'esta aprobación supón "un gran apoyu a les sos reivindicaciones".

De la mesma manera, encamentaron al Gobiernu Popular a que realice los trámites necesarios pa dar cumplimientu a la mesma.

Asturianu ofrecido por