El sindicatu LCT espón el cese de 40 bomberos del SEPA y alerta del riesgu pa la seguridá pública

Archivo - Bomberos del SEPA trabajan en la extinción de un Incendio forestal en Asturias.
SEPA - Archivo
Europa Press Asturias
Publicado: martes, 23 diciembre 2025 13:17

   UVIÉU, 23 Dic. (EUROPA PRESS) -

   El Sindicatu Asturianu La Clase Trabayadora (LCT) espunxo esti martes lo que considera una "situación de máxima gravedá" xenerada pola decisión del Serviciu d'Emerxencies del Principáu d'Asturies (SEPA) al cesar, el pasáu 4 d'avientu, a 40 bomberos-conductores. "Esta midida, frutu d'una xestión política irresponsable, condena al desempléu a decenes de profesionales y dexa a la ciudadanía asturiana n'una situación de vulnerabilidá estrema", mentó.

   N'una nota de prensa, esti sindicatu esplica que el trabayadores afectaos remataron los sos contratos el 4 d'avientu ensin que l'Alministración cumpliera'l so compromisu de da-yos continuidá como interinos.

   "La causa ye una absoluta neglixencia alministrativa: la non aprobación en plazu de la Relación de Puestos de Trabayu (RPT) per parte de Función Pública y el Conseyu de Gobiernu. Munchos d'estos profesionales arrenunciaron a empleos estables (dalgunos con contratos vixentes hasta 2026) en ficies de la palabra de l'Alministración. Güei atópense nel paru por una falta de previsión burocrática qu'el Sindicatu Asturianu LCT considera inaceptable", detalló LCT.

   Según el sindicatu, la perda d'estos 40 efectivos operativos "ye una amenaza a la seguridá pública". El SEPA yá abasnaba una falta crónica de personal, y esti retayu forzosu coincide col final d'añu, cuando parte de la plantiya esfruta de los sos permisos reglamentarios.

   "La capacidá de respuesta énte emerxencies ta comprometida. Si produz cualesquier incidente grave o retrasu na atención deriváu d'esta falta d'efectivos, la responsabilidá va ser puramente de el xestores que dexaron esti despropósitu", alvirtió LCT.

   Énte esti escenariu, el sindicatu pidió la eincorporación inmediata de los 40 bomberos cesaos el 4 d'avientu; una regularización urxente de la RPT per parte del Conseyu de Gobiernu pa dar cobertoria llegal a les places y l'asunción de responsabilidaes polítiques por una xestión que ta poniendo en xaque un serviciu esencial.

   El Sindicatu Asturianu LCT nun refuga nenguna vía d'acción: dende movilizaciones y protestes hasta acciones llegales "pa defender la dignidá de el trabayadores y el derechu de los asturianos a un serviciu d'emerxencies seguro y eficaz".

Contador

Contenido patrocinado