Alumnos de tres nacionalidades estudiarán asturiano en la edición de esta año de la Uabra

Publicado 16/07/2019 14:37:09CET
   Esti vienres 1 de xunu a les 14.00 hores acaba'l plazu de matriculación na Universidá Asturiana de Branu (UABRA), iniciativa formativa y investigadora qu'impulsa l'Academia de la Llingua Asturiana, la Universidá d'Uviéu y el Conceyu de Cangas del Narce
Esti vienres 1 de xunu a les 14.00 hores acaba'l plazu de matriculación na Universidá Asturiana de Branu (UABRA), iniciativa formativa y investigadora qu'impulsa l'Academia de la Llingua Asturiana, la Universidá d'Uviéu y el Conceyu de Cangas del NarceUABRA. - Archivo

OVIEDO, 16 Jul. (EUROPA PRESS) -

Un suizo, un norteamericano y un catalán se sumarán a los asturianos que participarán este año en los Cursos y Actividades Abiertas de la Universidá Asturiana de Branu (Uabra), que se van a desarrollar entre los días 29 de julio y 9 de agosto y en los participarán 150 personas.

Se trata de un proyecto llevado adelante gracias a la colaboración entre la Academia de la Llingua Asturiana, la Universidad de Oviedo y el Ayuntamiento de Cangas del Narcea, concejo donde se pone en marcha esta iniciativa que también se incluye entre los Cursos de Extensión Universitaria de la Universidad de Oviedo.

Además de los tradicionales cursos de asturiano --nivel elemental y avanzado--, la UABRA acoge en esta edición la primera fase del curso de gallego-asturiano para maestros, el de 'Capacitación pa la Traducción al Asturianu' y el de 'Educación y nueves teunoloxíes multimedia'.

Por otro lado, como novedad en esta ocasión, la UABRA pone en marcha en esta edición los cursos 'El patrimoniu cultural asturianu. Un averamientu dende l'enguedeyu de lo tanxible y lo intanxible', y 'De la lletra al testu: taller d'escritura creativa'.