Agro.- El 20% de les vendes d'Europastry procedeixen de l'exterior

DOTS DE EUROPASTRY
EUROPASTRY
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: martes, 5 junio 2012 16:46

BARCELONA 5 Jun. (EUROPA PRESS) -

El 20% de la facturació d'Europastry, que ronda els 370 milions d'euros, procedeix de mercats exteriors, ja que la companyia té cinc filials ubicades als Estats Units, França, Portugal, Romania i Holanda.

A la XVI Trobada del Sector d'Alimentació i Begudes que se celebra aquest dimarts a l'Iese, el conseller delegat d'Europastry, Jordi Morral, ha explicat que si la internacionalització és un canal pel qual aposta fermament la companyia, la innovació és un altre: "Portem 20 anys innovant, està al nostre ADN".

Així, el fabricant dels 'Dots' incorpora cada any al seu dossier entre una trentena i una quarantena de nous productes, que representen el 5% del volum de negoci de la companyia.

Entre les innovacions d'Europastry destaquen el pa precuit, el pa gran reserva, els 'Dots' congelats i la brioixeria prefermentada.

Alhora, la companyia està treballant en la brioixeria llista, un producte que permet al consumidor menjar-lo una vegada descongelat sense cap preparació.

Contenido patrocinado