BARCELONA 5 Jun. (EUROPA PRESS) -
Campofrío Food Group ha potenciat en els últims tres anys el pressupost destinat a la innovació per adaptar-se amb nous productes a allò que el president de la divisió de Mercats Líders de la companyia, Fernando Valdés, ha anomenat la "polarització" del consumidor.
A la XVI Trobada del Sector d'Alimentació i Begudes que se celebra aquest dimarts a l'Iese, Valdés ha explicat que el consumidor és cada vegada més exigent i escull un producte o un altre en funció de la combinació de diversos paràmetres.
"El consumidor ja no vol comprar un producte amb gust, sinó un producte saborós i sa. Ja no vol un producte de conveniència, sinó de conveniència barata", ha exemplificat.
Ha sostingut que un mateix consumidor pot comprar el producte més car d'una categoria i el més barat d'una altra, per la qual cosa la companyia ha apostat per "abandonar el concepte que una marca com Campofrío es dirigeix només al segment 'premium'".
Sobre la marca blanca, ha definit Campofrío com una "companyia marquista que fabrica marca blanca", i ha advocat perquè la marca de fabricant i la de distribució competeixin en condicions d'igualtat.
En declaracions a Europa Press i després de preguntar-li pel pla d'inversions de 300 milions d'euros fins al 2014, Valdés ha explicat que aquesta partida es dirigirà a l'obertura de noves plantes a tot Espanya, tot i que no ha volgut especificar cap comunitat, i a saturar la capacitat existent amb els nous productes que estan en estudi.