BARCELONA 5 Jun. (EUROPA PRESS) -
Carrefour defensa el seu model 'Carrefour Planet', que reprodueix el concepte de mercat tradicional en una gran superfície amb format modern, com estratègia d'innovació amb l'objectiu de reactivar el consum fent de la compra un moment agradable per al consumidor.
A la XVI Trobada del Sector d'Alimentació i Begudes que se celebra aquest dimarts a l'Iese, el director executiu d'Hipermercats Carrefour España, José Luis Gutiérrez, ha explicat que està tenint un impacte positiu entre els consumidors.
Es tracta d'un model ja implantat en alguns hipermercats, com el del centre comercial Gran Via 2 de L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), que integra serveis com un mercat d'alimentació, productes biològics, zona gurmet, espai de gastronomia internacional, decoració, moda, bellesa, multimèdia i guarderia.
Altres novetats que proposa Carrefour són la creació d'una fila única, màquines autopagament, punts interactius d'informació al client i el servei Carrefour Drive, ja implantat a França i que permet fer la comanda per internet i recollir-lo en cotxe en un punt de lliurament de l'hipermercat.
Alhora, Gutiérrez també ha aprofitat la presència de fabricants al congrés per demanar-los més suport amb l'objectiu de fer una millor distribució.