Agro.- Caviar Nacarii basa el seu creixement en el salt a mercats com Japó, Rússia i França

Lata De Caviar Nacarii
NACARII
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: martes, 5 junio 2012 16:44

BARCELONA 5 Jun. (EUROPA PRESS) -

Caviar Nacarii, empresa de la Val d'Aran que produeix caviar d'esturió, ha basat el seu creixement a donar el gran salt a la internacionalització i en concret a països com Japó, Rússia i França, el que li ha permès arribar a una producció de 800 quilograms.

A la XVI Trobada del Sector d'Alimentació i Begudes que se celebra aquest dimarts a l'Iese, la directora Comercial i de Màrqueting de Caviar Nacarii, Sara Morales, ha defensat que "la intuïció pot liderar la innovació" referint-se a la intuïció que va portar a la companyia a donar el salt a la internacionalització.

Aquesta intuïció va portar Caviar Nacarii a vendre al Japó --el consumidor d'Àsia més important, si bé no és un país productor--, i actualment el país asiàtic suposa el 15% de la facturació de la companyia.

Un altre gran salt ha estat el fet al mercat rus, que suposa un 35%, mentre que França representa un 20% dels ingressos de Caviar Nacarii.

"A Espanya es menja pernil i ibèrics, però el caviar és un producte molt limitat al mercat espanyol perquè no hi ha cultura", ha explicat Morales per argumentar la seva aposta per la internacionalització i el creixement.

Contenido patrocinado