GIRONA 29 Nov. (EUROPA PRESS) -
El director general de la Moritz, Albert Castellón, ha exposat l'experiència de l'empresa cervesera com a exemple d'innovació durant un col·loqui en la II Jornada Empresa i Coneixement, que se celebra aquest dijous a Girona.
Castellón ha reconegut que la refundació de l'empresa, que duia 23 anys desapareguda, no va ser fàcil, però que van veure l'oportunitat i van apostar per aquesta raó "treballant amb intuïció", reforçant el concepte de marca i de valor.
"Sabíem que havíem de fer una cervesa, que en ple segle XXI no és innovador, però volíem una proposta de valor diferent que fos adquirida d'una banda del mercat diferent", ha exposat a la xerrada.
Per aquest motiu es van basar en alguns pilars essencials: ser una marca amb ideologia; detectar els territoris de comunicació i apostar per la cultura --i no per l'esport o la música com fan les seves competidores--; i treballar la transgressió i intentar que ser petit fos una virtut.
"Hem intentat innovar per ser una marca profundament social, estar en contacte amb els nostres clients i el nostre consumidor final; i això ens ho ha permès el món 2.0", ha reconegut Castellón.