Agro.- El Govern dóna suport a la participació de 59 empreses a la fira de Sant Narcís

Prodeca .- Fira Alimentaria
EUROPA PRESS
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: miércoles, 24 octubre 2012 16:58

GIRONA 24 Oct. (EUROPA PRESS) -

La Conselleria d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, a través de l'empresa pública Promotora d'Exportacions Catalanes (Prodeca), ha donat suport a la participació de 59 empreses catalanes a la fira de mostres de Sant Narcís, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

Des del dissabte 27 d'octubre fins al dijous 1 de novembre es mostraran diversos productes amb segells amb la Denominació d'Origen (DO) vi Empordà, la Denominació d'Origen Protegida (DOP) Oli Empordà, la Indicació Geogràfica Protegida (IGP) poma de Girona, i la IGP pa de pagès català, entre d'altres.

Entre les empreses catalanes que participaran es troba La Fageda, Bolets Pirineus, Embotits Xifreda i Tros de Sort, i a l'expositor de la pròpia Conselleria s'oferiran cursos de cuina de mercat, així com tallers infantils en els quals es promouran esmorzars saludables per a les famílies.

Contenido patrocinado