Prioritza la investigació de mercat i les xarxes socials per fidelitzar clients
BARCELONA, 5 Jun. (EUROPA PRESS) -
Kellogg's ha decidit ampliar el magatzem de Valls (Tarragona) fins a duplicar la seva capacitat per emmagatzemar nous productes i existències, una ampliació que es s'acabarà entre el tercer i quart trimestre d'aquest any.
Així ho ha explicat en declaracions a Europa Press el director general Iberia de Kellogg's, Mauricio García, que ha indicat que des de Valls es proveeix 11 països d'Europa, l'Orient Mitjà i Àfrica --el grup també té fàbriques al Regne Unit i Alemanya--.
Després de preguntar-li pel comportament de les exportacions des d'Espanya --entre 2007 i 2011 van augmentar un 76%--, ha assegurat que les vendes a l'exterior segueixen creixent i mantenen una evolució positiva, mentre que el consum nacional continua "pla".
A la XVI Trobada del Sector d'Alimentació i Begudes que se celebra aquest dimarts a l'Iese, ha apostat per la investigació de mercat en àmbits de consum i de compra per fidelitzar clients, així com per l'ús de les noves tecnologies i les xarxes socials.
Ha posat com a exemple el web specialk.es, ja que en aquest cas un producte s'ha convertit en un servei que ofereix informació sobre salut i nutrició amb 600.000 seguidors.