Agro.- L'Institut del Cava formarà a escoles d'hostaleria de sis comunitats

Seminario Del Institut Del Cava
INSTITUT DEL CAVA
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: martes, 20 marzo 2012 16:21

BARCELONA 20 Mar. (EUROPA PRESS) -

L'Institut del Cava formarà a escoles d'hostaleria de Catalunya, Galícia, el País Basc, Madrid, Illes Balears i Andalusia a través del seu programa anual, que va de març a setembre, i que inclou 12 seminaris monogràfics sobre cava.

Segons ha informat en un comunicat, l'Institut del Cava col·labora amb nou centres de formació professional i porta col·laborant vuit anys amb les escoles, el que ha establert sinergies per les dues parts.

El president de l'Institut del Cava, Joan Amat, ha assenyalat que la formació dels futurs professionals és una responsabilitat compartida, per la qual cosa la implicació de l'entitat amb les escoles és "màxima".

Enòlegs i sommeliers són els encarregats d'impartir els seminaris, que es componen d'una part teòrica i una altra de pràctica consistent en un tast de diferents caves per explicar la seva diversitat i les bases del maridatge del cava amb la gastronomia.

El programa també inclou un viatge de formació per a professors que coincideix amb l'època de la verema: "La idea és poder ajudar a afermar els coneixements dels professors sobre el cava i no hi ha res més il·lustratiu que una visita a les vinyes en tota la seva esplendor i als cellers quan estan en plena activitat".

Contenido patrocinado