Nestlé renova cada cinc anys tot el seu dossier de productes

Ponencias De Carrefour,Nestlé, Caviar Nacarii Y Europastry En Iese
EUROPA PRESS
Actualizado: martes, 5 junio 2012 16:14

BARCELONA, 5 Jun. (EUROPA PRESS) -

Nestlé renova cada cinc anys tot el seu dossier de productes, un 20% cada any, per adaptar-se a les exigències del consumidor i proporcionar al client un assortiment més variat, complet i innovador.

A la XVI Trobada del Sector d'Alimentació i Begudes que se celebra aquest dimarts a l'Iese, el vicepresident i director general de Nestlé España, Bernard Meunier, ha explicat que la companyia manté una aposta ferma per la innovació que es veu reflectida en la facturació.

Així, ha indicat que el 20% de les vendes es deu als productes llançats en els últims 36 mesos, i aquest percentatge supera el 50% si es tenen en compte els últims tres anys: "L'empresa que no innova desapareix".

Ha defensat una "innovació rupturista" basada en noves estratègies, com són la creació de tallers --sis l'any passat i sis aquest any-- de categoria de productes, públics objectius o logística.

L'any passat van néixer d'aquests tallers 846 idees de les quals es van seleccionar 23 per aplicar-les a les diferents àrees de negoci: "La millor manera de tenir una bona idea és tenir moltes idees", ha destacat Meunier.

FACTURACIÓ

Les vendes de Nestlé España, amb seu a Esplugues de Llobregat (Barcelona), van arribar als 2.085 milions d'euros el 2011, i la companyia té 12 centres de producció repartits pel conjunt d'Espanya.

Alhora, les exportacions es van situar en 497 milions d'euros, i van tenir com a destí principal Europa (90,5%), i van créixer un 29,6% respecte a l'exercici anterior.