Agro.- Vichy Catalán treu un nou format enllaunat per arribar al públic jove

Formato lata Vichy Catalán
VICHY CATALÁN
Actualizado: jueves, 8 noviembre 2012 18:22

També entra en el món dels refrescos naturals amb el nou Vichy Català llimona


BARCELONA, 8 Nov. (EUROPA PRESS) -

Vichy Catalán ha presentat aquest dijous el seu nou format en llauna de 33 centilitres, de manera que es converteix en la única marca del país que envasa aigua mineral natural carbònica en llauna, ha informat en un comunicat.

Amb aquest nou envàs, la companyia catalana es dirigeix a un públic objectiu integrat per joves d'entre 16 i 35 anys amb un "estil de vida urbà i saludable", ja que l'estratègia passa per facilitar nous moments i llocs de consum.

Vichy Catalán ha destacat que la llauna "manté inalterable la qualitat", i que a més incorpora una tapa especial de plàstic biodegradable i reciclable que protegeix el contingut de la brutícia i ajuda a preservar el gas natural de l'aigua.

La companyia catalana també ha presentat aquest dijous el nou Vichy Català llimona, que no és una llimonada, sinó un refresc elaborat amb aigua mineral de la casa i l'aroma natural d'aquest cítric.

Amb aquest llançament, el grup s'introdueix en el segment dels refrescos naturals, ja que ha desenvolupat una nova línia de productes que s'aniran llançant al mercat pròximament de manera escalonada.

Les llaunes de Vichy Catalán, d'aigua mineral i aigua mineral amb llimona, incorporen un codi QR, que emmagatzema informació sobre els nous canals de l'entorn 2.0 amb l'objectiu de fomentar la interacció amb els consumidors més joves.