L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 28 Mar. (EUROPA PRESS) -
Nestlé aposta per adaptar els productes als seus clients i innovar aportant solucions pràctiques, segons ha explicat a Europa Press la directora de Nestlé Professional, Isabel Peretó.
El negoci de Nestlé Professional abraça el segment de begudes calentes (cafè, llet i et) i ingredients per a la distribució a la restauració, hospitals i hotels.
Un exemple de l'adaptació dels productes de Nestlé als seus clients --'customize food'-- són els 'topping' per als gelats de McDonald's, o unes noves salses que s'estan desenvolupant per al mercat europeu.
"Fem solucions per als nostres operadors, cosa que és més complicat de fer a Espanya perquè el mercat és més atomitzat", ha sostingut Peretó, qui ha apostat pel trinomi nutrició, salut i benestar.
Les vendes de Nestlé España, amb seu a Esplugues de Llobregat (Barcelona), van arribar als 2.085 milions d'euros el 2011, i la companyia té 12 centres de producció repartits pel conjunt del país.
Alhora, les exportacions es van situar en 497 milions d'euros, i van tenir com destí principal Europa (90,5%), i alhora van créixer un 29,6% respecte a l'exercici anterior.