A plataforma galiciaparaelmundo.com entrega en 24 horas produtos galegos en Madrid, Barcelona e País Vasco

Pretende chegar a toda a Península Ibérica e aspira a captar entre 25 e 30 clientes ao mes a partir de abril

Europa Press Galicia
Actualizado: jueves, 13 marzo 2008 15:13

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 13 Mar. (EUROPA PRESS) -

A plataforma galiciaparaelmundo.com diversifica o seu negocio cara ao ámbito da restauración e xestiona -a través de Galiciaparati, S.L.- unha selección dos mellores produtos desta comunidade de 30 empresas que entrega en 24 horas en Madrid, Barcelona e País Vasco, con máis dun centenar de clientes potenciais. A partir de abril a estimación de crecemento mensual é de entre 25 e 30 novos establecementos.

Aínda que a distribución comezarán por estes tres puntos a intención é chegar, ademais de ao consumidor final, ao sector hostaleiro e a todo o segmento da restauración do conxunto de España e de Portugal.

O feito de que só a tarde un día na distribución garante ao máximo a frescura dos produtos perecedoiros. Xunto ao contacto tradicional, estes clientes dispoñen dun apartado específico na web con prezos e ofertas vantaxosas, sen estipular un volume de compra mínimo, unha característica que a diferenza.

A plataforma destaca que a excelencia do catálogo, no que se inclúe marisco fresco das rías, alta repostaría galega, veu ou queixo, lógrase ao realizar unha exhaustiva selección dos mellores produtos das denominacións de orixe desta comunidade.

TRAZABILIDADE.

Ademais, a calidade está garantida polo estrito control de todas as fases do proceso de envío, asegurándose ao máximo a trazabilidade. Por iso, 'Galiciaparati' devolve sen cargo o pedido en caso de que o hostaleiro non estivese plenamente satisfeito.

A empresa atribúe un sistema loxístico moi eficiente, que permite reducir considerablemente os custos, que os provedores galegos poidan abrir novos mercados. Así, a rapidez na entrega -24 horas a calquera destino peninsular- e o mantemento do prezo de mercado -eliminarse outros intermediarios- posibilitan a presenza de produtos galegos en todos os locais de España e Portugal en calquera momento e a un prezo razoable.

Nesta primeira fase os produtos diríxense fundamentalmente a restaurantes galegos, se ben máis adiante se ampliará o elenco de clientes. O obxectivo é consolidarse nos mercados B2B (business to business), que favorecen o comercio electrónico entre empresas en cidades como Madrid, Barcelona e o País Vasco, para máis tarde chegar ao resto do país.

O director comercial de 'Galiciaparati', Carlos González, visitou a pasada semana a capital de España para ampliar o número de clientes madrileños, cifrado en 40. Estes días atópase en Barcelona negociando a consecución de medio centenar de contactos, mentres que no País Vasco será unha delegación a encargada de operar un mercado onde se prevén máis de 20 clientes ao peche do primeiro trimestre de 2008.

Contenido patrocinado