Unha ferramenta asesora as empresas como aproveitar as licitacións internacionais e detectar socios

Actualizado: domingo, 14 septiembre 2008 14:38

A Cámara de Comercio de Santiago busca "dar un paso máis" e que cando chegue un información a unha firma "saiba como tratala"

SANTIAGO DE COMPOSTELA, 14 Sep. (EUROPA PRESS) -

Unha ferramenta informática, impulsada pola Cámara de Comercio de Santiago, permite asesorar as empresas, sobre todo ás pymes, para estar en condicións de aproveitarse do negocio que supoñen as licitacións internacionais e poder detectar socios noutros países.

En declaracións a Europa Press, o responsable de Comercio Exterior do ente cameral, Fernando Pérez Soba, destacou que o obxectivo deste servizo, desenvolvido pola consultora Euradia, é facilitar "información personalizada".

Pérez Soba indicou que existen outras ferramentas que alertan de licitacións internacionais, pero considera que para as pymes "non serve ningún programa de información xenérica", pois cada entidade pode oferta algo diferente.

Así, expuxo que se persegue "dar un paso máis" e que cando chegue un información a unha empresa "saiba como tratala", pois "non ten nada que ver vender un produto ou un servizo" e mesmo optar ás licitacións cun tipo ou outro de prestación. A intención é que estas empresas que agora non acceden ás licitacións foráneas ou caen na primeira selección estean en disposición de chegar á última lista, da que sae a gañadora.

Cada ano o negocio das licitacións internacionais move ao redor de 65.000 millóns de euros, dos que as empresas españolas só lograr un 1 por cento dese volume, polo que a participación das galegas é case testemuñal.

Esta reducida porcentaxe débese, en moitos casos, á escasa información e formación neste campo. A Cámara de Comercio compostelá avoga por abordar como contidos como a estratexia de achegamento ás licitacións internacionais, o autodiagnóstico empresarial e o plan de desenvolvemento multilateral. Ademais, desenvolverá durante este ano e nos próximos accións de achegamento e prospección do mercado multilateral.

Fernando Pérez Soba precisou que non adoita ser unha boa estratexia que varias empresas dun mesmo lugar, neste caso de Galicia, se unan para optar ás licitacións internacionais, e que o que "máis valoran" os entes multilaterais é "que se logren alianzas con outras firmas doutro país para complementar os proxectos", concluíu.

O responsable de Comercio exterior do ente cameral tamén subliñou que este proxecto, que en principio está aberto a cinco empresas cun custo de 1.000 euros para o ente cameral e outro 1.000 para a sinatura beneficiada, "vai máis alá" do Servizo de Licitacións Internacionais (SALT), impulsado pola Confederación de Empresarios de Galicia (CEG) e a Consellería de Traballo.