Feijóo defende o Xacobeo 2021 como "a mellor marca España" e vía de unión do país

O presidente da Xunta de Galicia, Alberto Nuñez Feijóo, durante a súa visita en Fitur.
EUROPA PRESS
Publicado: viernes, 24 enero 2020 15:14

SANTIAGO/ MADRID, 24 Ene. (EUROPA PRESS) -

O presidente da Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, presentou este venres en Fitur a celebración do Xacobeo no próximo Ano Santo de 2021 e subliñou que é "a mellor marca España" e unha vía de unión do país.

Feijóo interveu nun acto no pavillón de Galicia na Feira Internacional do Turismo, ao que acudiu tamén o presidente do PP, Pablo Casado, a quen o dirixente galego agradeceu a súa presenza como xefe da oposición pero sobre todo por ser peregrino a Santiago.

O presidente da Xunta subliñou que o próximo Xacobeo mostrará "a mellor marca España". Os distintos Camiños que levan á capital galega desde varios puntos do país son "arterias por toda a nación que chegan ao núcleo central, a praza de Santiago".

Este evento convértese así en marca España pero tamén é marca Europa, engadiu, porque "non hai nada máis trasversal" no continente que as rutas cara a Santiago, que son ademais milenarias. "Une a todos, con independencia de credos, costumes, ideoloxías, linguas", subliñou.

Por iso, reivindicou os valores de "hospitalidade, concordia, apertura e solidariedade" como parte do Camiño de Santiago e que o próximo Ano Santo será o punto de partida dunha 'era xacobea' de 5.000 días (cos Xacobeo 2021, 2027 e 2032).

Núñez Feijóo lanzou unha invitación xeral a realizar o Camiño e a chegar a Santiago para dar un abrazo ao Santo, e a gozar despois da gastronomía galega para repor forzas.

En concreto, resaltou o cocido de Lalín, cuxa Feira vai ser recoñecida como Festa de Interese Turístico Internacional e incidiu en paisaxes como o Parque Nacional das Illas Atlánticas, a Ribeira Sacra; propostas como o Ferrol da Ilustración e a Semana Santa de Viveiro.

"Galicia é tamén turismo rural, natureza e deporte", destacou, lembrando a oferta de lecer a través de eventos como O Son do Camiño.

CIFRAS DE ÉXITO

Finalmente, incidiu nas cifras que avalan o éxito da proposta galega, como o feito de que o 99,4 por cento dos turistas que visitan o territorio repetirían a viaxe e o 99,5 por cento recomendaríao. De feito, o número de visitantes ao territorio pasou de 3,8 millóns en 2009 a preto de 5,1 millóns o pasado exercicio.