Condemnat a tres anys i mig de presó un home sorprès amb cànnabis i heroïna a la presó

Jutgen un home per intentar matar a un altre en la Porta de Sant Antoni de Palma
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Islas Baleares
Publicado: lunes, 3 junio 2019 16:26

   PALMA DE MALLORCA, 3 Jun. (EUROPA PRESS) -

   Un home ha estat condemnat aquest dilluns a una pena de tres anys i mig de presó per traficar amb cnnabis i herona a la presó, on es trobava complint condemna per un altre delicte de trfic de drogues.

   El judici ha tingut lloc en la Secció Primera de l'Audincia Provincial de Balears. L'home, defensat pel lletrat Daniel Castro, ha reconegut els fets i ha aconseguit un acord de conformitat amb la Fiscalia pel qual ha vist sensiblement rebaixades les penes que se li demanaven. El fiscal sollicitava originalment una condemna de sis anys de presó.

   El setembre de 2017 a l'home li van practicar una prova radiolgica al centre penitenciari on estava ingressat, prova en la qual es va descobrir que portava diversos cossos estranys.

   L'acusat va expulsar cinc embolcalls que van resultar ser cocana i herona, destinades al mercat clandestí d'estupefaents.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado