PALMA DE MALLORCA, 14 Mar. (EUROPA PRESS) -
La Gurdia Civil ha detingut a un home de 32 anys d'edat per trfic de drogues a Sa Pobla que va ser sorprs pels agents portant deu dosis de cocana que tenia preparades per a vendre, per la qual cosa se li imputa un delicte contra la salut pública com a presumpte autor dels fets.
Així ha informat l'institut armat a través d'un comunicat en el qual han detallat que l'operatiu, participat per diverses unitats de la Gurdia Civil, es va dissenyar per a inspeccionar locals d'oci nocturn d'Inca i Sa Pobla.
Precisament en un local 'pobler' els agents van sorprendre el detingut portant deu dosis de cocana disposades per a ser venudes així com diversos bitllets fraccionats que també van intervenir els agents.
En l'operatiu es van identificar un total de 77 persones i 8 d'elles van ser denunciades per tinena d'estupefaents. A més, els agents van detectar un total de 21 infraccions als locals d'oci i van confeccionar 2 denúncies per pertorbació de l'ordre públic.
Així mateix, la Gurdia civil ha destacat la collaboració de la Policia Local d'Inca durant les inspeccions que van tenir lloc el municipi.