PALMA DE MALLORCA, 25 Ene. (EUROPA PRESS) -
Els residents a Palma hauran de sollicitar obligatriament cita prvia per realitzar trmits relacionats amb multes de trnsit, com ocorre amb les gestions de les zones ORA i Acire i les de crrega i descrrega, a partir de l'1 de febrer.
Així ho ha anunciat aquest divendres l'rea de Mobilitat de l'Ajuntament de Palma, que ha explicat que l'objectiu de la mesura és "millorar la qualitat de l'atenció ciutadana i, sobretot, evitar esperes innecessries".
La cita s'ha de sollicitar a través de les webs de l'ajuntament de Palma o de l'rea de Mobilitat, que tindran un botó directe. També es pot demanar cita per telfon. Finalment a l'oficina d'atenció al ciutad de Sant Ferran s'habilitar un dispositiu connectat a Internet per demanar cites.
Des de Cort han recordat que per a consultes rpides es pot enviar un correu electrnic a una adrea específica per a multes i que també existeix una altra para ORA i Acire. També han ressaltat que a la xarxa d'oficines d'atenció a la ciutadania hi ha servei per registrar documentació i realitzar consultes generals.