Alice Wonder, Rufus T. Firefly i Joe Crepuscle actuaran en parcs de València al Serialparc

Archivo - Arxiu - L'artista Joe Crepúsculo en una imatge d'arxiu
Fernando Sánchez / Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 8 febrero 2024 17:02

   VALNCIA, 8 Feb. (EUROPA PRESS) -

   Serialparc torna amb tres noves cites per a omplir de música en directe els parcs de Valncia durant aquesta primavera. Alice Wonder, Rufus T. Firefly, Joe Crepúsculo, Josu Miró, Valancea i DJ Coco conformen un cartell en el qual conviuen veus contrastades amb nous noms de l'escena pop-rock a nivell estatal i local. Com sempre, els tres concerts seran els diumenges a plena llum.

   Aquesta nova edició recupera escenaris emblemtics de la trajectria de Serialparc, com els parcs de Doctor Lluch en el Cabanyal, el de Malilla i el d'Orriols. Cosir la ciutat a través de trobades totalment sostenibles celebrats en pulmons urbans és la vocació d'aquest projecte enfortit pel reconeixement a Valncia com a Capital Verda Europea 2024.

   Com és habitual, cada cita comptar amb dos actuacions. Alice Wonder i Josu Miró inauguraran la primavera posant en primer plnol a dos veus que retornen a la seua generació lletres profundes i un so fresc. Ompliran de música el Parc Doctor Lluch del Cabanyal el diumenge 3 de mar, a partir de les 11.30 hores.

   La següent jornada ser el 28 d'abril al Parc de Malilla. Rufus T. Firefly desplegaran el seu rock sofisticat i eloqüent que fa vibrar al gran públic. Estaran precedits pel duo Valancea, que oferir la seua proposta urbana amb la qual despunten en l'escena local.

   Serialparc es despedir amb una festa protagonitzada per dos grans noms de l'escena festivalera estatal: Joe Crepuscle i DJ Coco. Tots dos convertiran el tapet verd del parc en una autntica pista de ball el 19 de maig al Parc d'Orriols.

   Les entrades de cada jornada es poden adquirir a un preu de 14,9 euros en la plataforma Enterticket o en la web del circuit. L'entrada és gratuta per a menors de 16 anys.

   Serialparc és una iniciativa d'Agncia Districte amb el suport de l'Ajuntament de Valncia i la collaboració de Cervesa L'guila, SAV, Metrovalencia, EMT, Benvolgut Aperitius i Xelat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press