Baldoví: "L'única cosa que esperàvem hui de Feijóo és que cesse d'una vegada per sempre al president noquejat"

Archivo - Arxiu - El síndic de Compromís a Les Corts, Joan Baldoví, atén als mitjans de comunicació  (arxiu)
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 20 enero 2025 12:03

   VALNCIA, 20 Ene. (EUROPA PRESS) -

   El síndic de Compromís a Les Corts, Joan Baldoví, ha manifestat que l'"únic" que esperava el seu partit de la visita del president nacional del PP, Alberto Núñez Feijóo, a Valncia, és que "cesse d'una vegada per sempre a este president noquejat", en referncia al president de la Generalitat, Carlos Mazón.

   Baldoví, en declaracions als mitjans hui dilluns, ha plantejat "qu farem si tenim un president noquejat" i "ve una altra emergncia", al mateix temps que ha subratllat que Mazón "no pot eixir al carrer" perqu "cada vegada" que ho fa és "increpat".

   Així mateix, ha criticat que "el PP i Vox retallen la possibilitat democrtica" que Les Corts "debata la seua dimissió", com va sollicitar Compromís al desembre, i no hi haja ple en les tres prximes setmanes. Es tracta, ha insistit, d'"un debat que est en el carrer i que ho veiem cada vegada que el senyor Mazón va a un lloc públic i és la seua dimissió".

   "Ho podem entendre per part del Partit Popular, que no volen que es debata sobre la dimissió del senyor Mazón, per el que no entenem és este partit, que en definitiva es diu tan valent, que estiga una vegada i una altra vegada traient les castanyes del foc al senyor Mazón", ha postillat en relació a Vox. Per tant, no es podr debatre en les prximes tres setmanes. Pensem que tindrem tres setmanes sense ple.

    Sobre el pla proposat per Feijóo de 12.000 milions d'euros a executar en 10 anys per a la reconstrucció després de la dana, Baldoví ha indicat que la seua formació haur d'estudiar "quines són realment les propostes". "Nosaltres sempre estem oberts a qualsevol tipus d'ajuda de l'Estat que siga en benefici de cinc milions de valencians", ha assegurat.

   D'altra banda, el síndic de la coalició valenciana ha lamentat la mort d'un treballador este cap de setmana en l'ensulsiada d'un edifici de Benetússer, "una nova mort que ha sigut conseqüncia evidentment d'esta dana" i eleva a 229 les víctimes, ha dit, abans de traslladar les condolences a la família i amics del mort.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press