Carrefour amplia a Espanya el veto de productes de PepsiCo (Pepsi, Lay's i Alvalle) per l'augment de preus

Logo de Carrefour
CARREFOUR
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 5 enero 2024 15:03

   MADRID, 5 Ene. (EUROPA PRESS) -

   Carrefour estendr a Espanya la decisió de no seguir venent en els seus supermercats productes de la multinacional nord-americana PepsiCo, que compta amb marques com Pepsi, Lay's, Alvalle o 7Up, entre unes altres, després d'afirmar que aquesta firma ha repercutit "augments inacceptables" en els seus preus.

   "A partir del dijous, els prestatges dels productes PepsiCo en les tendes Carrefour de Frana, Itlia, Espanya i Blgica estaran provets de cartells que indicaran que la tenda deixar de vendre aquestes marques a causa d'augments de preus inacceptables", va assegurar un portaveu de la cadena de distribució galla a Reuters.

   D'aquesta forma, Carrefour ha comenat a collocar cartells explicatius en els lineals dels seus establiments a Frana, comunicant aquesta decisió als clients. "Ja no venem aquesta marca a causa dels augments inacceptables dels preus", resen els mateixos.

   De moment, Carrefour no ha aclarit si els productes d'aquestes marques que ara manté a la venda es retiraran o no es reposaran una vegada s'esgoten.

   D'aquesta forma, la mesura adoptada per la cadena de supermercats afecta a més de 9.000 tendes en els quatre pasos en els quals s'adoptar aquesta mesura.

   PepsiCo ja va advertir el passat mes d'octubre que tenia previstos increments "modests" dels preus enguany en els seus productes, entre els quals figuren els refrescs Pepsi, Lipton, 7up, els gaspatxos Alvalle, els 'snacks' de Lay's, Cheetos i Doritos i els cereals Quaker.

   En aquest sentit, la multinacional nord-americana va revisar a l'ala tres vegades les seues previsions d'ingressos en 2023 grcies a les pujades de preus escomeses i que no van afectar a la demanda dels seus articles.

   La mesura s'assembla a l'adoptada al setembre de l'any passat per Carrefour, quan llavors va incloure advertiments en productes de Lindt o Lipton, que pertany a PepsiCo, per a informar que les empreses fabricadores haurien redut la quantitat consumible dels mateixos al mateix temps que elevaven els seus imports de venda al públic.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press