Cel ras i temperatures màximes en descens a la Comunitat Valenciana

Archivo -  Clarejar a Canet (Valncia) en imatge d'arxiu
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 2 febrero 2024 10:08

   VALNCIA, 2 Feb. (EUROPA PRESS) -

   La Comunitat Valenciana ha clarejat hui divendres amb cel poc nuvolós o ras i registrar un descens de les temperatures mximes, segons ha informat l'Agncia Estatal de Meteorologia (Aemet).

   A més, hi haur intervals de núvols baixos matinals al matí en el litoral central i, a la vesprada, al ter sud. S'espera també vent fluix variable amb predomini de la component est a la vesprada.

   Les temperatures mínimes no patiran canvis o aniran en lleuger ascens mentre que les mximes baixaran a l'interior de Castelló i Valncia i aniran en lleuger descens o no hi haur canvis a la resta.

   Així, la ciutat d'Alacant anotar una mínima de 9C i una mxima de 18C; la de Castelló, de 6 i 17; i la de Valncia, de 7 i 17C.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press