Maria Jose Segovia / AFP7 / Europa Press
MADRID, 28 Nov. (EUROPA PRESS) -
L'entrenador del Valncia CF, Albert Celades, ha subratllat que els seus jugadors dependran d'ells mateixos, en l'última jornada de la fase de grups, per a accedir als octaus de final de la Lliga de Campions, i "que aix és un bon senyal" del seu treball en el 2-2 d'anit enfront del Chelsea.
"No hem volgut ni amb 2-2 defendre el resultat, hem anat a guanyar. Insistisc, hem tingut ocasions molt clares; molt, molt clares. Ens la jugarem l'últim dia i depenem de nosaltres, i la veritat és que aix és un bon senyal", ha comentat Celades des de l'estadi de Mestalla, davant els micrfons de Movistar Plus.
"Tinc la sensació de que hem pogut guanyar. Ha sigut un partit obert, els dos hem tingut moltes ocasions. Nosaltres hem anat a per ell des del primer minut fins a l'últim. Hem encaixat prompte i eixe segon gol en el VAR... Ho hem tornat a intentar, hem insistit, amb ocasions molt, molt clares. I quan un equip com el Chelsea aconsegueix materialitzar les seues ocasions, és difícil guanyar", ha afegit.
"És un dia en qu u se sent molt orgullós dels seus jugadors. Aquests jugadors no es rendeixen mai, a pesar de les adversitats i de les situacions que vivim, amb tantes baixes que tenim. Els qui estan jugant ho estan fent amb una actitud i una mentalitat increbles. Com a entrenador, u se sent orgullós de l'esfor dels jugadors", ha admés.
"És una sort poder treballar amb aquests jugadors, per no només hui. Ja hi ha hagut dies en LaLiga i en Champions que hem hagut de remuntar resultats adversos. És una característica d'aquest grup, que mai es rendeix i mai baixa els braos", ha concls el tcnic 'che'.