ALACANT, 19 Ene. (EUROPA PRESS) -
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha avanat que "en breu" s'anunciaran nous rodatges en el complex de Ciutat de la Llum i ha confiat que aix done "major competitivitat i creixement real" al sector audiovisual a Alacant, així com a altres treballs relacionats amb els rodatges.
Així s'ha expressat aquest divendres el cap del Consell en declaracions als mitjans de comunicació a Alacant, en ser preguntat per l'adjudicació de la gestió del Complex Ciutat de la Llum a la multinacional americana MBS Group.
"Crec que el futur de l'audiovisual i el futur de la Ciutat de la Llum, com eixa gran plataforma pel cinema i pels rodatges, comena a gaudir de bona salut. Crec que en breu espai de temps anem a poder anar anunciant nous rodatges, la prudncia m'impedeix poder avanar alguna cosa, per els prxims dies anem a poder anunciar ja nous rodatges que s'estan treballant", ha recalcat Mazón.
Sobre este tema, considera que "el repte és doble", per a l'aprofitament dels estudis d'Alacant i que "es disparen cap a l'xit", així com que els rodatges "impregnen una major competitivitat i un creixement real de tot el subsector audiovisual que sí que est a Alacant".
"No solament l'audiovisual, sinó des del punt de vista del rodatge. Ha de beneficiar des dels perruquers i perruqueres de la ciutat, maquilladors i maquilladores, generadors de contingut, mestres foguerers, artesans... Ha d'ajudar a tot un ecosistema cultural, esttic i també del sector audiovisual, especialistes en imatge i so", ha emfatitzat.
Sobre este tema, s'ha mostrat "convenut" que aix ocorrer, per la qual cosa ha insistit a treballar perqu els provedors i els qui presten servicis per a rodatges "siguen d'Alacant". Per a aix, ha assenyalat que treballaran "en la formació, en l'especialització i en la borsa de producte i borsa de servici dels professionals alacantins per als rodatges que es produsquen a la Ciutat de la Llum, tant en pellícules com en sries, on comena a haver-hi també una important demanda en el futur".