Un clevill obliga a desallotjar un edifici a València situat junt amb un solar en obres

La promotora del projecte contigu analitza la situació "amb urgència" per a identificar la solució "al més prompte possible"

Imatge de l'edifici desallotjat en l'avinguda Constitució de València després de produir-se una esquerda.
AYUNTAMIENTO DE VALÈNCIA
Europa Press C. Valenciana
Actualizado: miércoles, 24 abril 2024 13:09

  

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Un edifici situat al número 208 de l'avinguda Constitució de València ha sigut desallotjat de forma preventiva després de produir-se un clevill a l'immoble suposadament com a conseqüència d'unes obres contigües, segons han informat fonts municipals.

El desallotjament de la finca, que té 14 habitatges, es va dur a terme dimarts a la nit. El Cos Municipal de Bombers va atendre el servici després de rebre una telefonada que alertava del succés.

L'Ajuntament de València va activar el Servici d'Atenció d'Urgències Socials (SAUS) per a atendre els afectats. En total, 13 veïns han necessitat reallotjament per a passar la nit i uns altres han anat a casa de familiars, han precisat les mateixes fonts.

Així mateix, han apuntat que els Servicis Socials s'han posat a la disposició dels veïns afectats per si necessiten atenció.

Els bombers han realitzat al llarg de la nit treballs de fiançament de l'immoble mentre que la Policia Local ha custodiat la zona per a evitar que entraren persones en l'edifici. Els tècnics estan revisant l'immoble.

Des de Metrovacesa, la promotora del projecte Nova Urbe, confrontant amb l'edifici d'Avinguda Constitució 208, s'està analitzant la situació "detalladament i amb urgència" per a identificar la solució "al més prompte possible".

La promotora destaca que els veïns van ser desallotjats i "en cap moment han estat en perill" i explica que està fent les gestions oportunes per a interessar-se per la situació de les famílies desallotjades i conèixer les seues necessitats, al mateix temps que anuncia que els convocarà a una reunió informativa "al més prompte possible".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press