VALÈNCIA, 18 Jul. (EUROPA PRERSS) -
Consum ha comprat prop de 20.000 tones de melons d'Alger i de tot l'any per a esta campanya, un 17% més que la campanya anterior. En concret, la Cooperativa posarà a disposició de la clientela 12.000 tones de melons d'Alger, un 20% més que l'any anterior, i prop de 8.000 tones de melons de tot l'any, un 15% més.
La major part provenen de zones de cultiu d'Andalusia, la Regió de Múrcia, Castella-la Manxa, la Comunitat Valenciana i Catalunya, detalla la cooperativa valenciana en un comunicat.
La temporada de melons d'Alger i de tot l'any va començar el mes de maig passat amb les varietats més primerenques.
A la selecció bàsica de melons d'Alger (ratllats i negres) i de tot l'any (pell de granota), s'han anat sumant els últims anys noves referències de calibre reduït i de sabors especials com el meló d'Alger mini, el meló de tot l'any mini or, el meló groc o el meló sugar, entre d'altres. La campanya de melons d'Alger i de tot l'any s'allarga fins al mes de setembre, aproximadament.
Consum col·labora amb els seus proveïdors en la planificació i la projecció de la collita ajustant els desenvolupament de les seues varietats, a fi d'ampliar la duració de les
A més, està compromesa amb la cura del producte des de la sembra i col·labora en la selecció de les llavors i terres de cultiu per obtindre collites naturals i respectuoses amb el medi ambient.