Desallotgen de forma preventiva una finca a Castelló davant de la presència d'esquerdes en la zona de l'escala

Archivo - Arxiu - COTXE PATRULLA POLICIA LOCAL DE CASTELLÓ
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 26 marzo 2026 13:34

   CASTELLÓ, 26 Mar. (EUROPA PRESS) - -

   Una finca situada en el número 28 del carrer Herrero de Castelló va ser ahir desallotjada de forma preventiva després de l'aparició d'una esquerdes "importants" entre el segon i el tercer pis en la zona de l'escala, segons han informat fonts de l'Ajuntament de Castelló.

   L'avís ho van donar els propietaris dels habitatges d'este edifici, que consta de 8 altures amb dos pisos per planta i dos baixos comercials. Els Bombers Municipals van reclamar la presència de l'arquitecte municipal, que es va personar junt amb Brigades municipals.

    Es va determinar el desallotjament preventiu de la finca mancant major estudi i l'adopció de les mesures corresponents. Així, es van desallotjar a un total de 18 persones - 7 reallotjades per necessitat habitacional-.

   En la finca hi ha sis habitatges deshabitats i els dos baixos comercials estan tancats. Es va contactar amb l'administrador de la finca i es va confeccionar un informe per a passar-ho als servicis tècnics del consistori.

    Una patrulla de la Policia Local s'ha quedat en l'edifici per a evitar actes vandàlics i que s'entre sense autorització. Els bombers han tallat la llum i l'aigua de l'edifici desallotjat preventivament.

   El regidor d'Urbanisme, Sergio Toledo, i la regidora de Benestar Social, Clara Adsuara, es van desplaçar ahir fins a l'edifici.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press