Detingut un home acusat d'atracar una gasolinera de Novelda amb un arma blanca

Detingut en un atracament a Novelda
OPC
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 9 enero 2026 10:45

   ALACANT, 9 Ene. (EUROPA PRESS) -

   La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 44 anys com a presumpte autor d'un robatori amb violència comès en una gasolinera de la localitat alacantina de Novelda, segons ha informat l'Institut Armat en un comunicat.

    Tot va començar quan un individu va accedir a l'interior d'una estació de servici de Novelda amb el rostre cobert i, després d'exhibir un arma blanca, va intimidar a la treballadora de l'establiment abans de fugir a peu del lloc amb els diners sostrets.

    Després de tenir coneixement de l'ocorregut, agents de l'Àrea d'Investigació de la Guàrdia Civil de Novelda van iniciar immediatament les corresponents diligències. Els esbrinaments practicats i l'anàlisi de les proves obtingudes van permetre identificar plenament al presumpte autor dels fets i reunir els indicis necessaris per a la seua localització.

    Una vegada identificat el sospitós, es va establir un dispositiu per a la seua localització. Finalment, l'individu va ser interceptat pels agents quan abandonava el seu domicili a bord d'un vehicle i ho van detenir.

    Durant l'actuació, els investigadors van aconseguir recuperar indicis que relacionen al sospitós directament amb el moment de l'atracament, així com l'arma blanca empleada per a perpetrar els fets.

   El detingut, un home de 44 anys i nacionalitat espanyola, al que s'imputa un delicte de robatori amb violència i intimidació, va ser posat a la disposició del Jutjat en funcions de guàrdia de Novelda, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press