AYUNTAMIENTO DE ELCHE - Archivo
ALACANT, 5 Sep. (EUROPA PRESS) -
Agents de la Policia Local d'Elx han detingut a un home acusat de destrossar el mobiliari d'un habitatge i amenaar al seu propietari, qui li havia acollit, segons ha informat el consistori en un comunicat.
El passat 2 de setembre, sobre les 3 hores, la Policia Local va rebre un avís que un home estava trencant el mobiliari d'un habitatge al barri de Carrús.
Dos patrulles van acudir al lloc dels fets i, una vegada allí, el denunciant va indicar que feia uns dies havia acollit en la seua casa a una parella i que mentre estaven veient la televisió els tres, la parella va comenar una forta discussió. El propietari de l'habitatge va tractar d'intervenir entre tots dos, moment en el qual l'home de manera agressiva va comenar a causar danys en el mobiliari del domicili.
Davant dels fets el propietari va demanar a l'home que es marxara, per este es va negar a abandonar el domicili i va traure una navalla oberta enfront d'ell alhora que li amenaava amb matar-ho. Tot seguit, va llanar l'arma oberta violentament cap al tors de l'amo de la casa, qui va aconseguir esquivar-la. Davant de tal violncia va decidir marxar-se corrent del seu propi habitatge.
Mentre els policies pujaven al pis, els vens van advertir que l'home estava molt alterat tirant coses per la finestra al carrer. En accedir a l'immoble, l'agressor havia fugit i va ser localitzat minuts després pels agents, dels qui va intentar zafarse.
A causa de l'ocorregut, l'home, de 43 anys, va ser detingut i traslladat a dependncies policials. Durant el trajecte va proferir insults i amenaces als policies.