Detingut un home acusat de matar un altre amb qui tenia desavinences per una reforma en el Xenillet

La Policia amb el detingut pel crim en el Xenillet
CNP
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 26 marzo 2026 14:30

   VALÈNCIA, 26 Mar. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat valenciana d'Alaquàs un jove de 22 anys com a presumpte autor de l'apunyalament mortal a un altre home de 48 amb qui mantenia desavinences per una reforma. Els fets van ocórrer el passat 8 de febrer al barri del Xenillet, a Torrent.

   La víctima suposadament va ser agredida per l'esquena de forma sorprenent, segons ha informat la Policia en un comunicat. La Plaça número 3 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància, en funcions de guàrdia, ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança per al detingut, que queda investigat en una causa oberta per un delicte d'homicidi/assassinat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia en un comunicat.

   Els agents del Grup d'Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial de València es van fer càrrec de la investigació que va permetre descobrir, després de les primeres perquisicions, que el presumpte autor dels fets era un conegut del mort i tots dos mantenien desavinences motivades per l'execució d'una reforma duta a terme per la víctima al domicili del presumpte agressor.

   L'ara detingut suposadament va aprofitar una celebració familiar per a acabar amb la vida de la víctima després de prèvies amenaces de mort. Per este motiu, la Policia Nacional es va centrar en la localització d'esta persona qui, després d'una exhaustiva labor, va ser trobat a la localitat d'Alaquàs, on romania amagat.

    Els policies van realitzar de manera simultània tres entrades i escorcolls tant en el domicili del presumpte autor com en els de els familiars, que suposadament li haurien auxiliat en la fugida i ocultació posterior.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press