Detinguts dos joves de Crevillent i Xixona per vendre 'cloretil' en una discoteca d'Almoradí

Detinguts dos joves de Crevillent i Xixona per vendre 'cloretil' a una discoteca d'Almoradí.
GUARDIA CIVIL
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 4 marzo 2025 11:46

   ALACANT, 4 Mar. (EUROPA PRESS) -

   La Guàrdia Civil ha detingut a dos joves, veïns de Crevillent i Xixona, acusats de vendre pots d'una droga coneguda com 'cloretil' en els voltants d'una discoteca del municipi d'Almoradí.

   Els fets van ocórrer el passat 1 de març, quan agents de l'Àrea d'Investigació del Lloc Principal de l'institut armat d'Almoradí van establir un dispositiu per a prevenir la venda d'estupefaents en les proximitats d'este establiment.

   Durant la vigilància, els agents van observar com diverses persones s'acostaven repetidament a un vehicle estacionat en l'aparcament de la discoteca des que va obrir i durant una hora.

   Els compradors, després de pujar a la part posterior del turisme, mantenien una breu conversa amb el propietari o el seu acompanyant, lliuraven diners i rebien una xicoteta caixa de color blanc abans de marxar-se, segons explica la Guàrdia Civil en un comunicat.

   Posteriorment, es va comprovar que alguns dels compradors extreien un pot tipus esprai de l'interior de la caixa i aplicaven el seu contingut sobre la màniga de la seua roba per a inhalar la substància.

   Davant de les sospites que poguera tractar-se de 'cloretil', els agents van identificar als dos presumptes venedors i van registrar el cotxe, on van trobar 33 pots d'esta droga, 6,7 grams d'haixix i 275 euros en bitllets de divers valor.

   Els dos joves, de 23 i 26 anys, van ser detinguts per un presumpte delicte contra la salut pública per venda il·legal de medicaments. Les diligències instruïdes han sigut posades a la disposició del jutjat de guàrdia del partit judicial d'Oriola, juntament amb els efectes intervinguts.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press