Els sacs preventius junt amb el barranc d'Aldaia, "fonamentals" per a evitar nous danys, segons l'alcalde

Diversos operaris posen sacs d'arena per a contenir la nova riuada, a 12 de novembre del 2024, a Aldaia, Valncia, Comunitat Valenciana (Espanya).
Alejandro Martínez Vélez - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 14 noviembre 2024 11:44

   VALNCIA, 14 Nov. (EUROPA PRESS) -

   Els sacs d'arena que Aldaia --una de les localitats afectades per a DANA del 29 d'octubre-- va collocar perqu actuaren de dic de contenció als carrers prxims al barranc de la Saleta, com a mesura preventiva davant de la nova alerta meteorolgica, "han evitat danys materials a la localitat de l'Horta Sud".

   "Han sigut fonamentals", ha asseverat este dijous l'alcalde, Guillermo Luján, que detalla que les precipitacions en esta localitat han sigut intenses en diferents hores de la nit i han arribat a desbordar el cunetó del barranc del Poyo, per on a esta hora seguix arribant aigua.

    Davant de la previsió de la nova DANA, Aldaia va collocar, "amb recursos propis, fins a 30 tones, encara que va elevar la necessitat fins a les 300 amb la intenció de cobrir els carrers on, fins a la DANA del 29 d'octubre, collocava comportes, que van ser arrancades per la fora del tsunami", recorda el primer edil.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press