Gustavo Valiente - Europa Press
MADRID, 13 Mar. (EUROPA PRESS) -
El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha assegurat que els "fets" són que hi ha una interlocutòria de la jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana que imputa l'exconsellera Salomé Pradas i a l'exresponsable d'Emergències i ha demanat deixar que "les coses transcórreguen". Per això, ha recalcat que "de moment no hi ha novetat" per a canviar de posició sobre el president de la Generalitat, Carlos Mazón.
Així s'ha pronunciat en una roda de premsa en el Congrés --després de reunir-se amb el cap de l'Executiu, Pedro Sánchez, a Moncloa per a parlar sobre la despesa en defensa-- en ser preguntat expressament si ha parlat els últims dies amb Mazón, després de la interlocutòria de la jutgessa i si creu que ha de seguir al capdavant del Consell.
Encara que Feijóo ha arrancat la seua resposta davant dels periodistes assegurant que "no és el tema de hui", ha assegurat que a ell no li agrada "canviar d'opinió ni cada 15 minuts ni cada setmana". Per això, ha demanat deixar que "les coses transcórreguen" i seguir "atents als fets".
Ha subratllat que en la interlocutòria de la jutgessa --en la qual es qüestiona la gestió de la Generalitat en subratllar que "corresponia a les autoritats autonòmiques alertar la població-- "s'imputa" l'exconsellera de Justícia i Interior Salomé Pradas i l'exsecretari autonòmic d'este departament Emilio Argüeso.
"Aqueixos són els fets. Per tant, la forma és la garantia de les coses. Tot en el seu moment i, de moment no hi ha cap novetat que em faça canviar de posició, la posició que vostès coneixen", ha resolt Feijóo.