Intervals nuvolosos amb ruixats ocasionalment amb tempesta que poden ser fortes en la meitat nord de la Comunitat

Archivo - Arxiu - Núvols en el cel de València
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 8 mayo 2026 10:02

   VALÈNCIA, 8 May. (EUROPA PRESS) -

   La Comunitat Valenciana comença el cap de setmana amb intervals nuvolosos amb ruixats ocasionalment amb tempesta que no es descarten que siguen localment fortes en la meitat nord, segons la predicció de l'Aemet.

   Les temperatures mínimes es mantindran mentre que les màximes aniran en ascens en la meitat sud i no registraran canvis en la resta. El vent bufarà fluix la direcció variable, predominant a la vesprada la component est amb intervals de moderat.

   Així, este divendres, en el qual ja no hi ha avisos meteorològics actius, suposa "una treva" després de les tempestes d'ahir. En canvi demà tornaran els ruixats generalitzats avançant de sud a nord, amb probabilitat que sen localment fortes i ocasionalment acompanyats de tempesta.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press