Feijóo trasllada el seu condol per les víctimes del temporal i demana extremar la precaució: "Cuideu als vostres"

Assenyala que ha parlat "a primera hora" amb Llorca per a posar-se "a la seua disposició"

El president del PP, Alberto Núñez Feijóo, en Espai Larra, a 19 d'octubre del 2026, a Madrid (Espanya).
Gabriel Luengas - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 19 octubre 2026 13:23

   MADRID, 19 Oct. (EUROPA PRESS) -

   El president del Partit Popular, Alberto Núñez Feijóo, ha enviat el seu condol per les víctimes de les fortes pluges que està ocasionant la dana Adam en diverses zones del país i que es troben en estat d'alerta. "Cuideu-se, cuideu als vostres i protegir-vos", ha advertit.

   "El meu més sentit condol a les famílies i reunits de les víctimes mortals i el meu reconeixement als professionals de les emergències que, un cop més, estan protegint a la població", ha assenyalat este dilluns Feijóo durant la presentació del 'Contracte amb Espanya' a Madrid.

   Així s'ha expressat davant del temporal que ja ha deixat dos morts --un a Catalunya i un altre a Sagunt-- i que està impactant especialment en territoris com la Comunitat Valenciana, concretament en el sud de València i el nord d'Alacant.

   A la disposició de PÉREZ LLORCA

   El líder de l'oposició ha indicat que s'ha posat en contacte amb el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, des de "primera hora del dia" per a posar-se "a la seua disposició" i "traslladar-se tot el suport del Partit Popular".

   "He parlat a primera hora del dia amb el President de la Comunitat Valenciana, i he tornat a fer-ho fa una rato, per a posar-me a la seua disposició i per a traslladar-li tot el suport del Partit Popular", ha detallat Feijóo a través d'un missatge en la xarxa social 'X', arreplegat per Europa Press.

   Així les coses, ha asseverat que seguix "amb preocupació" les notícies que van arribant sobre el temporal i ha demanat als ciutadans que extremen la precaució "en estes hores difícils". "Complisquen les indicacions de les autoritats", ha destacat.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press