CASTELLÓ, 13 Mar. (EUROPA PRESS) -
Un total de 15 persones han resultat ferides de carcter lleu aquest dilluns durant la primera masclet de la Magdalena 2023 després de l'explosió d'una carcassa a l'avinguda Caputxinos amb el carrer Bernat Artola de Castelló, fet que est sent investigat per a determinar les causes, segons han informat fonts municipals.
En concret, des de l'rea de Seguretat Pública de l'Ajuntament de la ciutat han indicat que 14 d'ells presenten ferides lleus en rostre, coll i braos que han sigut atesos pels servicis sanitaris municipals in situ, sense necessitat de ser traslladats. Només un d'ells ha sigut derivat a l'Hospital General per un fort dolor d'oda.
Segons ha informat la Conselleria de Sanitat, la persona traslladada al General ha sigut valorada en el Servici d'Urgncies i rebut l'alta amb seguiment per part de l'especialista.
Aquest dilluns s'ha disparat la primera masclet del XXVII Concurs de mascletaes Ciutat de Castelló en Maria Rosa Molas, a crrec de la Pirotcnia Reyes Martí de Borriana.
A més, durant el transcurs de la masclet s'ha ats a altres dos persones per lipotímies a causa de la calor.